در برزيل:
خلاقیت در تبلیغات مبارزه علیه دخانیات
استفاده از ابزارهای خلاقانه در تبلیغات محیطی، اثری جالب و درخور توجه است و علاوه برآن و انرژی و هزینه زیادی صرف نخواهد شد ...
استفاده از ابزارهای خلاقانه در تبلیغات محیطی، اثری جالب و درخور توجه است و علاوه برآن و انرژی و هزینه زیادی صرف نخواهد شد. سازمان مبارزه علیه دخانیات از این شیوه تبلیغاتی بطور هوشمندانه ای استفاد نموده است و بدین صورت که از پایه و یا ستونهای کوتاهی که در پیاده روها برای جلوگیری از ورود وسایل نقیله تعبیه شده، ظاهری شبیه به یک سیگار را خلق نموده است.
پیام زیبای که در تبلیغات مبارزه علیه دخانیات چشم میخورد اینست که « خاموش کردن هر سیگار برابر است با نجات زندگی». همچنین تعداد زیاد این سیگارهای شبیه سازی شده استوانه ای در پیاده رو، موجب جلب توجه عموم افراد می گردد.
آژانس تبلیغاتی Shoot The Shit در برزیل عهده دار این طرح تبلیغاتی بوده است که توانسته با استفاده از مهارت و تکنیک های ساده اثری جالب توجه ای را خلق نماید که در واقع هزینه زیادی را در برنداشته است. این تبلیغات محیطی خلاقانه باعث افزایش آگاهی جامعه از زیان های اقتصادی و مرگ و میر زود رس ناشی از استعمال دُخانیات به کسانی که مصرف کننده سیگار هستند، می شود.
منبع: www.mohiti.com
آژانس تبلیغاتی:Shoot The Shit, برزیل
طراح:communicadores, copyranter
نظر